Σήμερα στη Γλώσσα ασχοληθήκαμε με την Γραμματική επιλέγοντας λέξεις από τη σελίδα 85 του κειμένου και ανακαλύπτοντας αν ανήκουν στα κλιτά ή άκλιτα μέρη του λόγου,
Ουσιαστικά ήταν μάθημα προεργασίας για τον τρόπο που θα ακολουθήσουμε από δω και πέρα.
Γράψαμε στον πίνακα αυτά που θεωρούμε άκλιτα ή κλιτά αλλά όχι στο πρόχειρο.
Έχουμε να κυκλώσουμε σε όλο το κέιμενο όσα επιρρήματα και αντωνυμίες μπορούμε.
Έχουμε για αύριο από το ΤΕ την άσκηση στη σελίδα 24 και από την 25 την άσκηση 1 και 2 από την σελίδα 28 την άσκηση 1 και 2 και από τη σελίδα 29 την άσκηση 1
Στα Μαθηματικά έχουμε τις ασκήσεις στις σελίδες 5 και 6 του ΤΕ
Στην Ιστορία προχωρήσαμε στο παρακάτω κεφάλαιο και το έχουμε χωρίς σχεδιάγραμμα Όλη την εβδομάδα θα ασχοληθούμε με το μάθημα αυτό για τους σπουδαιότερους εκπροσώπους του αρχαίου Ελληνικού πνεύματος και στα Θρησκευτικά μιλήσαμε για τα Χαρίσματα που αλληλοσυμπληρώνονται στη σελίδα 69 και έχουμε τη δραστηριότητα 2 στη σελίδα 63 γραπτά .
Στα πλαίσια του χαρίσματος ασχοληθήκαμε με το Λεονάρντο ντα Βίντσι
Ουσιαστικά ήταν μάθημα προεργασίας για τον τρόπο που θα ακολουθήσουμε από δω και πέρα.
Γράψαμε στον πίνακα αυτά που θεωρούμε άκλιτα ή κλιτά αλλά όχι στο πρόχειρο.
Έχουμε να κυκλώσουμε σε όλο το κέιμενο όσα επιρρήματα και αντωνυμίες μπορούμε.
Έχουμε για αύριο από το ΤΕ την άσκηση στη σελίδα 24 και από την 25 την άσκηση 1 και 2 από την σελίδα 28 την άσκηση 1 και 2 και από τη σελίδα 29 την άσκηση 1
Στα Μαθηματικά έχουμε τις ασκήσεις στις σελίδες 5 και 6 του ΤΕ
Στην Ιστορία προχωρήσαμε στο παρακάτω κεφάλαιο και το έχουμε χωρίς σχεδιάγραμμα Όλη την εβδομάδα θα ασχοληθούμε με το μάθημα αυτό για τους σπουδαιότερους εκπροσώπους του αρχαίου Ελληνικού πνεύματος και στα Θρησκευτικά μιλήσαμε για τα Χαρίσματα που αλληλοσυμπληρώνονται στη σελίδα 69 και έχουμε τη δραστηριότητα 2 στη σελίδα 63 γραπτά .
Στα πλαίσια του χαρίσματος ασχοληθήκαμε με το Λεονάρντο ντα Βίντσι
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου