Στη Γλώσσα σήμερα εξετάσαμε τις ασκήσεις που είχαμε και προχωρήσαμε στο επόμενο κείμενο στη σελίδα 89.
Γράψαμε άγνωστες λέξεις στο πρόχειρο τετράδιο και σχετικές με τη λέξη ακοή.
Ασχοληθήκαμε με την έκφραση του τρόπου δηλαδή με τα τροπικά επιρρήματα τις τροπικές μετοχές και τις φράσεις με πρόθεση που εκφράζουν τον τρόπο που κάνουμε κάτι.
Έχουμε να αντιγράψουμε στο κόκκινο τετράδιο τη Γραμματική στη σελίδα 91 και να μάθουμε τις προθέσεις φυσικά και έχουμε να απαντήσουμε στις ασκήσεις κατανόησης σελίδα 90 γραπτά.
Κάναμε και την άσκηση στη σελίδα 92 --όχι την 60--.
Στα μαθηματικά ασχοληθήκαμε με την κατασκευή κάθετων μεταξύ τους γραμμών που σχηματίζουν ορθή γωνία.Εξετάσαμε και τις ασκήσεις που είχαμε.
Έχουμε να κατασκευάσουμε σε χαρτί μιλιμετρέ ένα σπίτι -κτίσμα--με παράλληλες και κάθετες μεταξύ τους γραμμές και με όσα άλλα στοιχεία θέλουμε ΑΛΛΑ χωρίς τεμνόμενες ευθείες που δεν είναι κάθετες μεταξύ τους.
Μελέτη Περιβάλλοντος δεν προχωρήσαμε γιατί στη Γλώσσα ήθελα να ασχοληθούμε με λεπτομέρειες και να μάθουμε καλύτερα όλοι την αναγνώριση αντωνυμιών και επιρρημάτων.
Γράψαμε άγνωστες λέξεις στο πρόχειρο τετράδιο και σχετικές με τη λέξη ακοή.
Ασχοληθήκαμε με την έκφραση του τρόπου δηλαδή με τα τροπικά επιρρήματα τις τροπικές μετοχές και τις φράσεις με πρόθεση που εκφράζουν τον τρόπο που κάνουμε κάτι.
Έχουμε να αντιγράψουμε στο κόκκινο τετράδιο τη Γραμματική στη σελίδα 91 και να μάθουμε τις προθέσεις φυσικά και έχουμε να απαντήσουμε στις ασκήσεις κατανόησης σελίδα 90 γραπτά.
Κάναμε και την άσκηση στη σελίδα 92 --όχι την 60--.
Στα μαθηματικά ασχοληθήκαμε με την κατασκευή κάθετων μεταξύ τους γραμμών που σχηματίζουν ορθή γωνία.Εξετάσαμε και τις ασκήσεις που είχαμε.
Έχουμε να κατασκευάσουμε σε χαρτί μιλιμετρέ ένα σπίτι -κτίσμα--με παράλληλες και κάθετες μεταξύ τους γραμμές και με όσα άλλα στοιχεία θέλουμε ΑΛΛΑ χωρίς τεμνόμενες ευθείες που δεν είναι κάθετες μεταξύ τους.
Μελέτη Περιβάλλοντος δεν προχωρήσαμε γιατί στη Γλώσσα ήθελα να ασχοληθούμε με λεπτομέρειες και να μάθουμε καλύτερα όλοι την αναγνώριση αντωνυμιών και επιρρημάτων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου