Σήμερα προχωρήσαμε στο μάθημα Γλωσσική Αυτοβιογραφία στη σελίδα 85 και έχουμε γραπτές τις απαντήσεις στο κόκκινο τετράδιο στη σελίδα 86 άσκηση 1 και ορθογραφία
Ο δάσκαλος..............συνηθίζουν.
Κάναμε την άσκηση 7 στη σελίδα 88 και έχουμε να μάθουμε τις αόριστες αντωνυμίες και τα το φυλλάδιο που μοιράσαμε.
Από το ΤΕ κάναμε τις ασκήσεις στη σελίδα 21 στην 22 και στην 23 την άσκηση 1.
Στα Μαθηματικά τα παιδιά έχουν να λύσουν 2 προβλήματα στο πράσινο τετράδιο για αύριο.
Στη Μελέτη δεν προχωρήσαμε γιατί διαβάσαμε τις εργασίες των παιδιών.
Αύριο είναι μέρα ΤΣΑΝΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Σου προτείνω να αγοράσεις τόνο από μονάδα βάρους
κάποιο ιχθυοπωλείο και όχι σε κονσέρβα.
Η δασκάλα συνέχεια μας λέει: μουσικός ήχος
«Μην ξεχνάτε να βάζετε τόνους στις λέξεις».
Η δασκάλα της χορωδίας κατέβασε ένα τόνο είδος ψαριού
το τραγούδι για να μπορέσω να το τραγουδήσω.
Κουράστηκε επειδή μετέφερε δυο τόνους ξύλα. τόνος φωνής
_________ μέρα επισκεφθήκαμε το Αρχαιολογικό Μουσείο. _________ μαθητής δεν απουσίασε. Στο λεωφορείο ___________ πήγε στη θέση του. ___________ παιδιά μιλούσαν δυνατά. __________ μαθητές αγόρασαν κάρτες και _______ μικρά αγαλματάκια.
- Να πάμε και στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας! Είπε ___________ μαθήτρια.
- ____________ στην ώρα του! Απάντησε ο δάσκαλος.
Ο δάσκαλος..............συνηθίζουν.
Κάναμε την άσκηση 7 στη σελίδα 88 και έχουμε να μάθουμε τις αόριστες αντωνυμίες και τα το φυλλάδιο που μοιράσαμε.
Από το ΤΕ κάναμε τις ασκήσεις στη σελίδα 21 στην 22 και στην 23 την άσκηση 1.
Στα Μαθηματικά τα παιδιά έχουν να λύσουν 2 προβλήματα στο πράσινο τετράδιο για αύριο.
Στη Μελέτη δεν προχωρήσαμε γιατί διαβάσαμε τις εργασίες των παιδιών.
Αύριο είναι μέρα ΤΣΑΝΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΦΥΛΛΟ
ΕΡΓΑΣΙΑΣ
«Γλωσσική αυτοβιογραφία»
Άσκηση 1
Αντιστοίχισε τις προτάσεις με τη σημασία που έχει η λέξη «τόνος» σε κάθε μία από αυτές.
«Γλωσσική αυτοβιογραφία»
Άσκηση 1
Αντιστοίχισε τις προτάσεις με τη σημασία που έχει η λέξη «τόνος» σε κάθε μία από αυτές.
Μη μου υψώνεις εμένα τον τόνο της φωνής σου. το σημάδι του τόνου στις
λέξεις
Σου προτείνω να αγοράσεις τόνο από μονάδα βάρους
κάποιο ιχθυοπωλείο και όχι σε κονσέρβα.
Η δασκάλα συνέχεια μας λέει: μουσικός ήχος
«Μην ξεχνάτε να βάζετε τόνους στις λέξεις».
Η δασκάλα της χορωδίας κατέβασε ένα τόνο είδος ψαριού
το τραγούδι για να μπορέσω να το τραγουδήσω.
Κουράστηκε επειδή μετέφερε δυο τόνους ξύλα. τόνος φωνής
Άσκηση
2
Γράψε στα κενά τις δυο διαφορετικές σημασίες που έχει η υπογραμμισμένη λέξη στην κάθε πρόταση.
Γράψε στα κενά τις δυο διαφορετικές σημασίες που έχει η υπογραμμισμένη λέξη στην κάθε πρόταση.
Α) 1) Από τη στιγμή που έμαθα αυτό το δυσάρεστο
γεγονός, νιώθω ένα βάρος στο στήθος μου.
2) Το βάρος των κρεμμυδιών που αγόρασα ήταν 1 κιλό.
2) Το βάρος των κρεμμυδιών που αγόρασα ήταν 1 κιλό.
1)______________________________________ 2)
_______________________________________
Β) 1) Το γατάκι αυτό
είναι πολύ αδύνατο.
2) Είναι αδύνατο να ταξιδέψω, γιατί ξέχασα το εισιτήριο μου.
2) Είναι αδύνατο να ταξιδέψω, γιατί ξέχασα το εισιτήριο μου.
1)
____________________________________
2) _______________________________________
Γ) 1) Για να μπεις στο
πανεπιστήμιο, έχεις δρόμο ακόμη μπροστά σου.
2) Σε ποιο δρόμο μένεις;
2) Σε ποιο δρόμο μένεις;
1)_____________________________________ 2)_________________________________________
Άσκηση
3
Συμπλήρωσε τα κενά με τις αόριστες αντωνυμίες που δίνονται.
καθένας, κάποια, κάμποσα, κανένας, κάποια, καθετί, μερικοί, άλλοι
Συμπλήρωσε τα κενά με τις αόριστες αντωνυμίες που δίνονται.
καθένας, κάποια, κάμποσα, κανένας, κάποια, καθετί, μερικοί, άλλοι
_________ μέρα επισκεφθήκαμε το Αρχαιολογικό Μουσείο. _________ μαθητής δεν απουσίασε. Στο λεωφορείο ___________ πήγε στη θέση του. ___________ παιδιά μιλούσαν δυνατά. __________ μαθητές αγόρασαν κάρτες και _______ μικρά αγαλματάκια.
- Να πάμε και στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας! Είπε ___________ μαθήτρια.
- ____________ στην ώρα του! Απάντησε ο δάσκαλος.
Άσκηση
4
Να συμπληρώσεις τα κενά των παρακάτω προτάσεων με την κατάλληλη αόριστη αντωνυμία.
Να συμπληρώσεις τα κενά των παρακάτω προτάσεων με την κατάλληλη αόριστη αντωνυμία.
α) ________ χτύπησε το κουδούνι.
β) ___________ δε μπορεί να προβλέψει το μέλλον.
γ) Στην κορυφή του βουνού, όπου υπάρχει γαλήνη και ηρεμία, ένιωσα ________ άνθρωπος.
δ) Δεν υπάρχει ___________ περίπτωση να τον συγχωρήσω.
ε) ___________ άνθρωποι είναι πολύ τυχεροί στη ζωή τους.
β) ___________ δε μπορεί να προβλέψει το μέλλον.
γ) Στην κορυφή του βουνού, όπου υπάρχει γαλήνη και ηρεμία, ένιωσα ________ άνθρωπος.
δ) Δεν υπάρχει ___________ περίπτωση να τον συγχωρήσω.
ε) ___________ άνθρωποι είναι πολύ τυχεροί στη ζωή τους.
Άσκηση
5
Διάβασε το κείμενο και υπογράμμισε τις αόριστες αντωνυμίες.
Διάβασε το κείμενο και υπογράμμισε τις αόριστες αντωνυμίες.
Μια
μέρα ο δάσκαλος ζήτησε από τα παιδιά να φέρουν στο σχολείο κάτι από τις
καλοκαιρινές τους διακοπές. Έτσι την άλλη μέρα έφερε το καθένα κι από ένα
θησαυρό. Τον είχαν βάλει μέσα σε κάτι κουτιά, άλλα μικρότερα και άλλα
μεγαλύτερα. Κανένα παιδί, όμως, δεν ήξερε τι ήταν κρυμμένο μέσα στο κουτί του
άλλου, μέχρι που τα άνοιξαν όλα. Κάποιο αγόρι είχε φέρει δείγματα από
πετρώματα, μια κοπελίτσα κάτι παράξενα κοχύλια, μερικοί άλλοι συλλογές από
φύλλα, ενώ κάμποσα παιδιά έφεραν πολύχρωμα βότσαλα. Υπήρξε όμως και ένα παιδί
που δεν έφερε τίποτα.
- Να
λύσεις τα παρακάτω προβλήματα.
Ο Πέτρος έχει 23,85€. Αν αγοράσει μια μπάλα του ποδοσφαίρου του λείπουν
ακόμη 4,35€. Αν όμως αγοράσει μια μπάλα του βόλεϊ θα του περισσέψουν 6,65€.
Πόσο κάνει η κάθε μπάλα;
Ο κ. Θανάσης ο μανάβης έχει τρία τελάρα με πορτοκάλια στο μανάβικό του.
Το πρώτο έχει 15κ και 850γρ. πορτοκάλια, το δεύτερο 3.500γρ. λιγότερα από το
πρώτο και το τρίτο όσο τα δύο πρώτα μαζί δια δύο. Πόσα κιλά πορτοκάλια έχει ο
κ. Θανάσης στο μαγαζί του;
Ο κ. Γιάννης αγόρασε 17,500κ. λάδι. Την πρώτη εβδομάδα η οικογένεια του
κ. Γιάννη κατανάλωσε 4.850γρ. από το λάδι και τη δεύτερη 0,350κ. λιγότερα από
την πρώτη. Πόσο λάδι έχει ακόμη για κατανάλωση η οικογένεια του κ, Γιάννη;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου