Αγαπητοί γονείς
ο λόγος που δεν ενημερώθηκε το μπλογκ μας είναι ότι παρακάλεσα τα παιδιά να δείξουν συγκέντρωση και να δείξουν ότι μεγάλωσαν και μπορούν να αναλάβουν τις ευθύνες τους για τις σχολικές εργασίες .
Δεν μπορώ να πω πως έδειξαν όλοι κάτι τέτοιο και έτσι σας ενημερώνω πως είχαμε στο κόκκινο τετράδιο να γράψουμε από ένα παράδειγμα για κάθε είδος συνδέσμου --συμπλεκτικοί , αντιθετικοί ,
χρονικοί,ειδικοί.αιτιολογικοί---
Είχαμε από το ΤΕ της γλώσσας σελίδα 48 την επιστολή και σελ.53 να γράψουμε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα σελ.55 στο τετράδιο παραγωγής λόγου σελ.59 στο κόκκινο τετράδιο ή στο βιβλίο.
Αν δεν έχει γίνει κάτι από αυτά , παρακαλώ να ολοκληρωθεί.
Για το τεστ Ιστορίας παρά το γεγονός ότι ήθελα να σημειώσουν τι θα έχουμε, οι μισοί έφυγαν από την τάξη χωρίς να ακούσουν και πληροφόρησα πως δε θα επαναλάβω αλλά δε θα ανακοινώσω κιόλας.
Στα Μαθηματικά το μεγαλύτερο μέρος του μαθήματος γίνεται στον πίνακα γιατί αφορά επίλυση προβλημάτων.
Αν και το τονίζω στην τάξη αρκετοί δεν τα γράφουν στο πρόχειρο.
ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ΕΧΟΥΜΕ
ΓΛΩΣΣΑ
Ανάγνωση το μάθημα το οποίο έχουμε αναλύσει μορφολογικά και λεξιλογικά και την άσκηση 1 γραπτά στο κόκκινο τετράδιο σελίδα 76.
ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΜΕ με τα συνώνυμα και έχουν τα παιδιά να συμπληρώσουν λίστα με συνώνυμα σε φωτοτυπία και ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ την άσκηση 5 σελίδα 71 από το ΤΕ.
ΙΣΤΟΡΙΑ ανάγνωση το ΚΕΦΑΛΑΙΟ 36
ΕΧΟΥΜΕ δει προβολές για τα Ελληνιστικά χρόνια και είναι ήδη γνωστό σα θέμα.
ΕΠΙΣΗΣ έχουμε δει και τα 7 θαύματα του αρχαίου κόσμου .
ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ έχουμε για άυριο σελίδα 18 ΤΕ τις ασκήσεις 1-2 3-4-και 5 σελίδα 19.
ΣΑΣ ενημερώνω ότι οι ασκήσεις που έχουμε πάντα εξετάζονται στο σχολείο και διαπιστώνω πως αυτές τις μέρες που δεν έγραψα τι είχαμε δεν έχουν γίνει από κάποια παιδιά.
ο λόγος που δεν ενημερώθηκε το μπλογκ μας είναι ότι παρακάλεσα τα παιδιά να δείξουν συγκέντρωση και να δείξουν ότι μεγάλωσαν και μπορούν να αναλάβουν τις ευθύνες τους για τις σχολικές εργασίες .
Δεν μπορώ να πω πως έδειξαν όλοι κάτι τέτοιο και έτσι σας ενημερώνω πως είχαμε στο κόκκινο τετράδιο να γράψουμε από ένα παράδειγμα για κάθε είδος συνδέσμου --συμπλεκτικοί , αντιθετικοί ,
χρονικοί,ειδικοί.αιτιολογικοί---
Είχαμε από το ΤΕ της γλώσσας σελίδα 48 την επιστολή και σελ.53 να γράψουμε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα σελ.55 στο τετράδιο παραγωγής λόγου σελ.59 στο κόκκινο τετράδιο ή στο βιβλίο.
Αν δεν έχει γίνει κάτι από αυτά , παρακαλώ να ολοκληρωθεί.
Για το τεστ Ιστορίας παρά το γεγονός ότι ήθελα να σημειώσουν τι θα έχουμε, οι μισοί έφυγαν από την τάξη χωρίς να ακούσουν και πληροφόρησα πως δε θα επαναλάβω αλλά δε θα ανακοινώσω κιόλας.
Στα Μαθηματικά το μεγαλύτερο μέρος του μαθήματος γίνεται στον πίνακα γιατί αφορά επίλυση προβλημάτων.
Αν και το τονίζω στην τάξη αρκετοί δεν τα γράφουν στο πρόχειρο.
ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ΕΧΟΥΜΕ
ΓΛΩΣΣΑ
Ανάγνωση το μάθημα το οποίο έχουμε αναλύσει μορφολογικά και λεξιλογικά και την άσκηση 1 γραπτά στο κόκκινο τετράδιο σελίδα 76.
ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΜΕ με τα συνώνυμα και έχουν τα παιδιά να συμπληρώσουν λίστα με συνώνυμα σε φωτοτυπία και ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ την άσκηση 5 σελίδα 71 από το ΤΕ.
ΙΣΤΟΡΙΑ ανάγνωση το ΚΕΦΑΛΑΙΟ 36
ΕΧΟΥΜΕ δει προβολές για τα Ελληνιστικά χρόνια και είναι ήδη γνωστό σα θέμα.
ΕΠΙΣΗΣ έχουμε δει και τα 7 θαύματα του αρχαίου κόσμου .
ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ έχουμε για άυριο σελίδα 18 ΤΕ τις ασκήσεις 1-2 3-4-και 5 σελίδα 19.
ΣΑΣ ενημερώνω ότι οι ασκήσεις που έχουμε πάντα εξετάζονται στο σχολείο και διαπιστώνω πως αυτές τις μέρες που δεν έγραψα τι είχαμε δεν έχουν γίνει από κάποια παιδιά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου