Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2018

ΤΡΙΤΗ 4 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

Σήμερα είχαμε κείμενο από το Ανθολόγιο στη σελίδα 135 ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ που προτείνεται στο τέλος της πέμπτης ενότητας του βιβλίου της γλώσσας.
Για τη Δευτέρα έχουμε την άσκηση τρία στο τέλος του κειμένου στο τετράδιο παραγωγής λόγου.
Γράψαμε άγνωστες λέξεις Μιλήσαμε για την αιμοδοσία και τον εθελοντισμό και τα παιδιά έχουν να δημιουργήσουν μια αφίσα με θέμα την εθελοντική αιμοδοσία για τη Δευτέρα.
Επίσης τα παιδιά έχουν να υπογραμμίσουν στο κείμενο τους τύπους των αδύναμων αντωνυμιών.
Η Παρασκευή αυτή  είναι μέρα τσάντας στο σχολείο και γι αυτό θα ήθελα να γίνουν για τη Δευτέρα οι ασκήσεις και να έρθουν στο σχολείο με τα μπλε τετράδια και την αφίσα.

ΕΙΔΑΜΕ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΜΕ ΤΙΤΛΟ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ





Για αύριο δεν έχουν ασκήσεις στη Γλώσσα .Έχουν επανάληψη για το τεστ στα Μαθηματικά.
Οι ασκήσεις που θα εξεταστούν είναι σαν αυτές στην ανάρτηση με τίτλο ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 30 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ


Να γνωρίζουμε πώς πολλαπλασιάζουμε με το 10-100-1000 και πως διαιρούμε με τους ίδιους αριθμούς.

Για επανάληψη ανατρέξτε στην ανάρτηση με τίτλο ΔΙΑΙΡΕΤΟΤΗΤΑ.

Στη Μελέτη Περιβάλλοντος παρά την προσπάθειά μου να δούμε προβολή για τον Αιγυπτιακό πολιτισμό και τα ευρήματά του και πώς αυτά κατέληξαν στην Αιγυπτιακή πτέρυγα του μουσείου του Λούβρου , δεν ολοκληρώθηκε το μάθημα λόγω της αδυναμίας κάποιων μαθητών να δείξουν σεβασμό στο μάθημα και να απαγκιστρωθούν από την αντίληψη πως ο δάσκαλος είναι κάποιος που φωνάζει και απειλεί και περιορίζεται στο μάθημα του βιβλίου και στην υπαγόρευση ασκήσεων.
Λυπάμαι πολύ για την αντίδραση αυτή αλλά κατόπιν σκέψης αποφάσισα να μην τροποποιήσω τον τρόπο διδασκαλίας καθώς αυτό δε θα ευεργετούσε το κομμάτι των μαθητών μου που είναι δεκτικοί .
Η διδασκαλία αυτού του τύπου είναι εκτός από προτεινόμενη ενδεδειγμένη για μαθήματα όπως η Μελέτη Περιβάλλοντος..

Ωστόσο για να μην φύγει άλλο ένα μάθημα δίχως αποτέλεσμα τα παιδιά έχουν να διαβάσουν το κείμενο στη σελίδα 44 και να απαντήσουν στις ερωτήσεις  σε φύλλο ντοσιέ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου