Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2018

ΔΕΥΤΕΡΑ 3 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

Σήμερα στη Γλώσσα γράψαμε αξιολογικό τεστ με ασκήσεις που είχα αναφέρει στην ανάρτηση της Παρασκευής μέρος πρώτο.

Αύριο θα έχουμε ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ και  παρακαλώ τα παιδιά να το έχουν μαζί τους.
Τους το έχω πει και στην τάξη.

Ιστορία περάσαμε στο κεφάλαιο  14  και ψηφίσαμε στην τάξη τον στρατηγό της φυλής μας σύμφωνα με το διαχωρισμό σε φυλές που εμπνεύστηκε ο Κλεισθένης ο θεμελιωτής της Δημοκρατίας.




Στα θρησκευτικά διαβάσαμε τα ποιήματα για την Παναγία και δεν έχουμε να μάθουμε κάτι .

Μαθηματικά για αύριο έχουμε το φυλλάδιο που έχω αναρτήσει με τίτλο ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 30 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ.

Στην Ευέλικτη ζώνη είδαμε την αρχαία Αθήνα όπως την ψηφιοποίησαν οι εμπνευστές της οι οποίοι και βραβεύτηκαν για την επισταμένη έρευνα πριν την εκπόνηση και κατασκευή σχετικού παιχνιδιού.






https://www.athensvoice.gr/life/technology/469873_i-arhaia-athina-xanazontaneyei-sto-teleytaio-assassins-creed


ΑΝΤΙΓΡΑΨΤΕ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΤΕ  ΣΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΤΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ






ΟΙ ΑΥΡΙΑΝΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ





Να αναγνωρίσεις την έγκλιση των παρακάτω ρημάτων:

Ψάχνει               ………………………………….
να βγαίνετε       ………………………………….
μην αφήνετε     ………………………………….
μάζευε              ………………………………….
καλύπτουμε      ………………………………….
πρόσεχε            ………………………………….
να σφυρίζει       ………………………………….
χαίρονται           ………………………………….
μην περνάτε      ………………………………….
κινούμαι            ………………………………….



 Να συμπληρώσετε τα κενά των παρακάτω προτάσεων με ουδέτερα ουσιαστικά που παράγονται από ρήματα που βρίσκονται στις παρενθέσεις:

·         Να βάλετε ................ (κόβω) όπου χρειάζονται.
·         Του συνέβησαν δυο σοβαρά τροχαία............................. (ατυχώ).
·         Τώρα είναι η εποχή του............................. (οργώνω).
·         Πέτα το στον κάδο των.................................. (απορρίπτω).
·         Βοήθησαν στο......................... (στολίζω) της τραπεζαρίας του........................... (ιδρύω).
·         Τα .................................. (παθαίνω) γίνονται μαθήματα.
·         Μου άφησε δυο .............................. (γράφω) και δυο........................... (σημειώνω) πάνω στο γραφείο μου.

  Συμπληρώστε τα γράμματα που λείπουν:( ι, η, ει, οι, υ)
·         Μιλ....στε πιο δυνατά.
·         Δεθ....τε με τη ζώνη ασφαλείας.
·         Βαδ....στε πιο σιγά.
·         Ανεβ....τε στο πεζοδρόμιο.
·         Ρωτ....στε το δάσκαλό σας και λ....στε το πρόβλημα.
·         Διαλ....στε τη μαγιά σε χλιαρό νερό και ρ....ξτε τη σε μια λεκάνη.
·         Καθαρ....στε το δωμάτιό σας και τακτοποι....στε την ντουλάπα. 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου