Στη Φυσική έχουμε να ξέρουμε για τους αγωγούς και τους μονωτές στη σελίδα 62.
Στην Ιστορία το κεφάλαιο 19 και έχω δώσει σχεδιαγράμματα και για το 19 και για το 20.
Στη Γεωγραφία τα ποτάμια της Ελλάδας όλο το μάθημα.
Στη Γλώσσα έχω δώσει ασκήσεις από χτες και σήμερα φυλλάδιο με ασκήσεις και κανόνες ορθογραφίας επιθέτων σε --είος όλα με ει πχ ανδρείος εκτός από κρύος και γελοίος
---ωτος με ωμέγα όλα πχ φουντωτός
----ωπός με ωμέγα όλα πχ πρασινωπός
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΙΤΙΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Ένας τρόπος για να προσδιορίσουμε την έννοια του χρόνου, δηλαδή πότε έγινε κάτι, είναι και η χρήση ονομάτων σε γενική ή σε αιτιατική πτώση . Παραδείγματα με γενική: Η Καλαμάτα γιορτάζει της Υπαπαντής . (Πότε γιορτάζει;) Θα δώσει εξετάσεις του χρόνου. (Πότε θα δώσει εξετάσεις;) Θα πάµε στην Τήνο της Παναγίας. (Πότε θα πάµε στην Τήνο ;) Παραδείγματα με αιτιατική: Την άνοιξη μεγαλώνει η ημέρα. (Πότε μεγαλώνει;) Οι συγγραφείς εργάζονται μέρα και νύχτα. (Πότε εργάζονται;) Θα έρθω την Πέµπτη να σας δω. (Πότε θα έρθω;) Πηγαίνουµε συχνά στο θέατρο το χειµώνα (Πότε πάμε στο θέατρο;)
ΑΣΚΗΣΕΙΣ
Στις προτάσεις που ακολουθούν να βρεις και να υπογραμμίσεις τις γενικές και τις αιτιατικές που δηλώνουν χρόνο: ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΔΙΠΛΑ ΠΟΙΑ ΠΤΩΣΗ ΒΡΗΚΕΣ
Ο Αποστόλης γιορτάζει των Αγίων Αποστόλων. Οι αγώνες ποδοσφαίρου γίνονται την Κυριακή. Το φθινόπωρο πηγαίνει λιγότερος κόσμος διακοπές. Όλοι οι χριστιανοί γιορτάζουν τα Χριστούγεννα. Η Θεσσαλονίκη πανηγυρίζει του Αγίου Δημητρίου. Το θέατρο είναι μια ευχάριστη διασκέδαση το χειμώνα. Ο στρατός κάνει παρέλαση στην Αθήνα του Ευαγγελισμού.
Τα πρωινά η Μαρίνα, που είναι έντεκα χρόνων, ξυπνάει στις εφτάμισι, ετοιμάζεται και φεύγει για το σχολείο. Θέλει μόνο λίγα λεπτά μέχρι να φτάσει εκεί. Στο σχολείο κάνουν μάθημα αρκετές ώρες και κάθε μάθημα διαρκεί σαράντα πέντε λεπτά. Το μεσημέρι, όταν τελειώσει το σχολείο, γυρίζει σπίτι. Το απόγευμα διαβάζει τα μαθήματά της, ενώ το βράδυ κοιμάται νωρίς. Την προηγούμενη χρονιά δεν τα πήγε τόσο καλά στο σχολείο, αλλά είπε πως του χρόνου θα προσπαθήσει περισσότερο. Τον Ιούνιο, όταν κλείσουν τα σχολεία, θα πάει στην κατασκήνωση, ενώ τον Αύγουστο θα μείνει αρκετές μέρες στο χωριό μαζί με τον παππού και τη γιαγιά.
ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
εξετάσαμε τις ασκήσεις και προχωρήσαμε στο επόμενο μάθημα .Έχουμε να διαβάσουμε φυσικά τη θεωρία και όλες τις ασκήσεις στη σελίδα 10 του ΤΕργασιών.
Τα προβλήματα σελ.11 τα λύσαμε στην τάξη.
Στην Ιστορία το κεφάλαιο 19 και έχω δώσει σχεδιαγράμματα και για το 19 και για το 20.
Στη Γεωγραφία τα ποτάμια της Ελλάδας όλο το μάθημα.
Στη Γλώσσα έχω δώσει ασκήσεις από χτες και σήμερα φυλλάδιο με ασκήσεις και κανόνες ορθογραφίας επιθέτων σε --είος όλα με ει πχ ανδρείος εκτός από κρύος και γελοίος
---ωτος με ωμέγα όλα πχ φουντωτός
----ωπός με ωμέγα όλα πχ πρασινωπός
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΙΤΙΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Ένας τρόπος για να προσδιορίσουμε την έννοια του χρόνου, δηλαδή πότε έγινε κάτι, είναι και η χρήση ονομάτων σε γενική ή σε αιτιατική πτώση . Παραδείγματα με γενική: Η Καλαμάτα γιορτάζει της Υπαπαντής . (Πότε γιορτάζει;) Θα δώσει εξετάσεις του χρόνου. (Πότε θα δώσει εξετάσεις;) Θα πάµε στην Τήνο της Παναγίας. (Πότε θα πάµε στην Τήνο ;) Παραδείγματα με αιτιατική: Την άνοιξη μεγαλώνει η ημέρα. (Πότε μεγαλώνει;) Οι συγγραφείς εργάζονται μέρα και νύχτα. (Πότε εργάζονται;) Θα έρθω την Πέµπτη να σας δω. (Πότε θα έρθω;) Πηγαίνουµε συχνά στο θέατρο το χειµώνα (Πότε πάμε στο θέατρο;)
ΑΣΚΗΣΕΙΣ
Στις προτάσεις που ακολουθούν να βρεις και να υπογραμμίσεις τις γενικές και τις αιτιατικές που δηλώνουν χρόνο: ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΔΙΠΛΑ ΠΟΙΑ ΠΤΩΣΗ ΒΡΗΚΕΣ
Ο Αποστόλης γιορτάζει των Αγίων Αποστόλων. Οι αγώνες ποδοσφαίρου γίνονται την Κυριακή. Το φθινόπωρο πηγαίνει λιγότερος κόσμος διακοπές. Όλοι οι χριστιανοί γιορτάζουν τα Χριστούγεννα. Η Θεσσαλονίκη πανηγυρίζει του Αγίου Δημητρίου. Το θέατρο είναι μια ευχάριστη διασκέδαση το χειμώνα. Ο στρατός κάνει παρέλαση στην Αθήνα του Ευαγγελισμού.
Τα πρωινά η Μαρίνα, που είναι έντεκα χρόνων, ξυπνάει στις εφτάμισι, ετοιμάζεται και φεύγει για το σχολείο. Θέλει μόνο λίγα λεπτά μέχρι να φτάσει εκεί. Στο σχολείο κάνουν μάθημα αρκετές ώρες και κάθε μάθημα διαρκεί σαράντα πέντε λεπτά. Το μεσημέρι, όταν τελειώσει το σχολείο, γυρίζει σπίτι. Το απόγευμα διαβάζει τα μαθήματά της, ενώ το βράδυ κοιμάται νωρίς. Την προηγούμενη χρονιά δεν τα πήγε τόσο καλά στο σχολείο, αλλά είπε πως του χρόνου θα προσπαθήσει περισσότερο. Τον Ιούνιο, όταν κλείσουν τα σχολεία, θα πάει στην κατασκήνωση, ενώ τον Αύγουστο θα μείνει αρκετές μέρες στο χωριό μαζί με τον παππού και τη γιαγιά.
ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
εξετάσαμε τις ασκήσεις και προχωρήσαμε στο επόμενο μάθημα .Έχουμε να διαβάσουμε φυσικά τη θεωρία και όλες τις ασκήσεις στη σελίδα 10 του ΤΕργασιών.
Τα προβλήματα σελ.11 τα λύσαμε στην τάξη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου