Σήμερα στη Γλώσσα διαβάσαμε το μάθημα για τη ΡΟΔΟ , υπογραμμίσαμε τα επίθετα και γράψαμε τα παραθετικά τους στον πίνακα και εξηγήσαμε τα υπομνήματα.
Είδαμε σχετικό αφιέρωμα και έχουμε να ζωγραφίσουμε σε ένα τετράγωνο χαρτάκι ένα εικονίδιο από τα υπομνήματα.
'Εχουμε ορθογραφία το πράσινο πινακάκι με τα ανώμαλα παραθετικά στη σελίδα 82 και από το ΤΕ την άσκηση 4 σελίδα 68.
ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ εξετάσαμε τις ασκήσεις και έχουμε στη σελίδα 24 του ΤΕ τις ασκήσεις 2-3-4
Το πρόβλημα 1 το λύσαμε στο σχολείο.
Στην Ιστορία περάσαμε στο κεφάλαιο 38 και το έχουμε όλο.
Είδαμε την αρχαία ΡΩΜΗ σε πεντάλεπτο βιντεάκι
Επίσης στη γλώσσα έχουμε τις ασκήσεις σε φωτοτυπία που λόγω διακοπής ρεύματος δεν μπόρεσα να εκτυπώσω .Παρακαλώ αν μπορείτε να τα εκτυπώσετε και αν όχι ας γράψουν τα παιδιά τις απαντήσεις σε ένα φύλλο χαρτί.Τα έχω ενημερώσει.
Είδαμε σχετικό αφιέρωμα και έχουμε να ζωγραφίσουμε σε ένα τετράγωνο χαρτάκι ένα εικονίδιο από τα υπομνήματα.
Λύσαμε το σταυρόλεξο στη σελίδα 80 και διευκρινίσαμε τα παραθετικά των επιθέτων που τελειώνουν σε υς-ια-υ όπως βαρύς-παχύς-τραχύς-μακρύς κτλ
'Εχουμε ορθογραφία το πράσινο πινακάκι με τα ανώμαλα παραθετικά στη σελίδα 82 και από το ΤΕ την άσκηση 4 σελίδα 68.
ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ εξετάσαμε τις ασκήσεις και έχουμε στη σελίδα 24 του ΤΕ τις ασκήσεις 2-3-4
Το πρόβλημα 1 το λύσαμε στο σχολείο.
Στην Ιστορία περάσαμε στο κεφάλαιο 38 και το έχουμε όλο.
Είδαμε την αρχαία ΡΩΜΗ σε πεντάλεπτο βιντεάκι
Επίσης στη γλώσσα έχουμε τις ασκήσεις σε φωτοτυπία που λόγω διακοπής ρεύματος δεν μπόρεσα να εκτυπώσω .Παρακαλώ αν μπορείτε να τα εκτυπώσετε και αν όχι ας γράψουν τα παιδιά τις απαντήσεις σε ένα φύλλο χαρτί.Τα έχω ενημερώσει.
ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου