Αγαπητοί γονείς
θα ήθελα να σας ενημερώσω πως οι εβδομάδες που θα ακολουθήσουν μαζί και με αυτές του Πάσχα θα είναι κυρίως επαναληπτικές .Δε θα ασχοληθούμε με το βιβλίο της Γλώσσας και με κάποια κεφάλαια των Μαθηματικών αλλά με δικές μου συγκεντρωτικές ασκήσεις και επαναλήψεις.
Ο τρόπος διδασκαλίας της Γραμματικής ξεκίνησε από την αρχή της χρονιάς από το γενικό προς το ειδικό και την αναζήτηση φαινομένων μέσα στο γραπτό λόγο και στην πραγματικότητα ό,τι συναντήσαμε μέσα στο βιβλίο είχε ήδη αναλυθεί και ειπωθεί από πολύ νωρίς στην τάξη έτσι ώστε όταν συναντούσαμε το φαινόμενο , αυτό ήταν ήδη γνωστό.
Η ανάλυση ,σύνθεση και παραγωγή των λέξεων ξεκίνησε από την αρχή της χρονιάς.η ΕΎΡΕΣΗ χαρακτηριστικών των λέξεων και η κατηγοριοποίηση επίσης.
Η ορθογραφία με βάση τη ρίζα των λέξεων και η εξέλιξή τους σε οικογένειες γινόταν καθημερινά οπότε τώρα μπορούμε να ασχοληθούμε με την συγκέντρωση όλων αυτών και να μην χάσουμε την τελική ευθεία .
Στα Μαθηματικά θα επανέλθουμε στα κεφάλαια που διαπίστωσα πως υπήρξαν δυσκολίες και δε θα αναλωθούμε σε κεφάλαια που στοχεύουν στην οργάνωση πληροφοριών καθώς σε αυτά δε συναντήσαμε δυσκολίες .Παράλληλα θα διδαχθούν βέβαια τα παρακάτω.
Θα ήθελα να σας πω πως αυτή την εβδομάδα δεν ενημέρωσα το μπλογκ μας για λόγους ανωτέρας βίας.
Σας αναρτώ τίτλους που παραπέμπουν σε αυτά που κάναμε και χρήσιμες οδηγίες .
Θα ήθελα να προσέξουν τα παιδιά ιδιαίτερα τα μαθήματα που θα ακολουθήσουν καθώς θα βοηθηθούν στις επόμενες τάξεις.
Η τετάρτη τάξη μας προετοιμάζει για τις επόμενες δύο τάξεις και πολλά από αυτά που κάνουμε θα είναι τα ίδια.
Σας ευχαριστώ
θα ήθελα να σας ενημερώσω πως οι εβδομάδες που θα ακολουθήσουν μαζί και με αυτές του Πάσχα θα είναι κυρίως επαναληπτικές .Δε θα ασχοληθούμε με το βιβλίο της Γλώσσας και με κάποια κεφάλαια των Μαθηματικών αλλά με δικές μου συγκεντρωτικές ασκήσεις και επαναλήψεις.
Ο τρόπος διδασκαλίας της Γραμματικής ξεκίνησε από την αρχή της χρονιάς από το γενικό προς το ειδικό και την αναζήτηση φαινομένων μέσα στο γραπτό λόγο και στην πραγματικότητα ό,τι συναντήσαμε μέσα στο βιβλίο είχε ήδη αναλυθεί και ειπωθεί από πολύ νωρίς στην τάξη έτσι ώστε όταν συναντούσαμε το φαινόμενο , αυτό ήταν ήδη γνωστό.
Η ανάλυση ,σύνθεση και παραγωγή των λέξεων ξεκίνησε από την αρχή της χρονιάς.η ΕΎΡΕΣΗ χαρακτηριστικών των λέξεων και η κατηγοριοποίηση επίσης.
Η ορθογραφία με βάση τη ρίζα των λέξεων και η εξέλιξή τους σε οικογένειες γινόταν καθημερινά οπότε τώρα μπορούμε να ασχοληθούμε με την συγκέντρωση όλων αυτών και να μην χάσουμε την τελική ευθεία .
Στα Μαθηματικά θα επανέλθουμε στα κεφάλαια που διαπίστωσα πως υπήρξαν δυσκολίες και δε θα αναλωθούμε σε κεφάλαια που στοχεύουν στην οργάνωση πληροφοριών καθώς σε αυτά δε συναντήσαμε δυσκολίες .Παράλληλα θα διδαχθούν βέβαια τα παρακάτω.
Θα ήθελα να σας πω πως αυτή την εβδομάδα δεν ενημέρωσα το μπλογκ μας για λόγους ανωτέρας βίας.
Σας αναρτώ τίτλους που παραπέμπουν σε αυτά που κάναμε και χρήσιμες οδηγίες .
Θα ήθελα να προσέξουν τα παιδιά ιδιαίτερα τα μαθήματα που θα ακολουθήσουν καθώς θα βοηθηθούν στις επόμενες τάξεις.
Η τετάρτη τάξη μας προετοιμάζει για τις επόμενες δύο τάξεις και πολλά από αυτά που κάνουμε θα είναι τα ίδια.
Σας ευχαριστώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου