To μόνο που καταφέραμε σήμερα ήταν να κάνουμε ασκησούλες σε φυλλάδιο για την έκφραση του τρόπου ΚΑΙ να γράψουμε ορθογραφία καθώς και να ξαναδείξουμε τη χρήση των γεωμετρικών σχημάτων.
Επίσης γράψαμε στο πρόχειρο κάτι σημαντικό
Η πρόθεση ΜΕ όταν έχει δίπλα της ένα αντικείμενο δεν δείχνει τον τρόπο που γίνεται κάτι αλλά με ποιο μέσο γίνεται δηλαδή τι χρησιμοποιήσαμε για να κάνουμε κάτι.
π.χ
Έκοψε το ψωμί με βιασύνη. ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΘΕΣΗ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ
αλλά 'Εκοψε το ψωμί με μαχαίρι. ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΘΕΣΗ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΜΕΣΟ
Για αύριο τα παιδιά έχουν ασκήσεις από το ΤΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ στη σελίδα 8 άσκηση 1 και 9 σελίδα άσκηση 4 και 5.
Στις 11 και 30 έγινε γιορτή στην αυλή και δεν μπορέσαμε να κάνουμε κάτι άλλο.
Καλή σας Τσικνοπέμπτη!
Επίσης γράψαμε στο πρόχειρο κάτι σημαντικό
Η πρόθεση ΜΕ όταν έχει δίπλα της ένα αντικείμενο δεν δείχνει τον τρόπο που γίνεται κάτι αλλά με ποιο μέσο γίνεται δηλαδή τι χρησιμοποιήσαμε για να κάνουμε κάτι.
π.χ
Έκοψε το ψωμί με βιασύνη. ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΘΕΣΗ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ
αλλά 'Εκοψε το ψωμί με μαχαίρι. ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΘΕΣΗ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΜΕΣΟ
Για αύριο τα παιδιά έχουν ασκήσεις από το ΤΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ στη σελίδα 8 άσκηση 1 και 9 σελίδα άσκηση 4 και 5.
Στις 11 και 30 έγινε γιορτή στην αυλή και δεν μπορέσαμε να κάνουμε κάτι άλλο.
Καλή σας Τσικνοπέμπτη!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου