Σήμερα προχωρήσαμε στη Δέκατη ενότητα και ασχοληθήκαμε με το ποίημα και την ομοιοκαταληξία καθώς και με την κυριολεξία και τη μεταφορά στο γραπτό και προφορικό λόγο.
Βρήκαμε τις ομοιοκαταληξίες τις κατηγοριοποιήσαμε και γράψαμε στο πρόχειρο ομάδες ομοιοκατάληκτων λέξεων με σκοπό να γράψουν τα παιδιά ένα ποίημα δέκα δίστιχων στροφών επιλέγοντας λέξεις από τις κατηγορίες αλλά και άλλες εάν σκεφτούν στο σπίτι.Κάναμε την άσκηση 4 στη σελίδα 84 και έχουμε την άσκηση 3 σελίδα 83.
Επίσης γράψαμε την οικογένεια της λέξης γλώσσα -γλωσσικός-δίγλωσσος κτλ
Στα μαθηματικά ασχοληθήκαμε με την ερμηνεία των δεκαδικών στις ώρες και τα λεπτά και γράψαμε
στον πίνακα επαναληπτικά πώς βρίσκουμε το ένα δέκατο ή το ένα πέμπτο ή το ένα τρίτο κτλ των αριθμών .
Την Πέμπτη έχουμε Μαθηματικά εκτάκτως γιατί τα χάνουμε αύριο .Έχουμε ασκήσεις από το τετράδιο εργασιών 1-2-3 σελίδα 34 και 5 -6 σελίδα 35
Θα έχουμε και Μελέτη όσο προλάβουμε.
Στη Μελέτη σε κάθε παιδί δόθηκε ένα γράμμα της αλφαβήτου και έχει να βρει σε εγκυκλοπαίδεια ή σε λεξικό 5 λέξεις που έχουν σχέση με τη φύση από αυτό το γράμμα είτε είναι έμβια είτε άβια όντα είτε έννοιες σχετικές με τη φύση και να μας δώσει την ερμηνεία τους
Βρήκαμε τις ομοιοκαταληξίες τις κατηγοριοποιήσαμε και γράψαμε στο πρόχειρο ομάδες ομοιοκατάληκτων λέξεων με σκοπό να γράψουν τα παιδιά ένα ποίημα δέκα δίστιχων στροφών επιλέγοντας λέξεις από τις κατηγορίες αλλά και άλλες εάν σκεφτούν στο σπίτι.Κάναμε την άσκηση 4 στη σελίδα 84 και έχουμε την άσκηση 3 σελίδα 83.
Επίσης γράψαμε την οικογένεια της λέξης γλώσσα -γλωσσικός-δίγλωσσος κτλ
Στα μαθηματικά ασχοληθήκαμε με την ερμηνεία των δεκαδικών στις ώρες και τα λεπτά και γράψαμε
στον πίνακα επαναληπτικά πώς βρίσκουμε το ένα δέκατο ή το ένα πέμπτο ή το ένα τρίτο κτλ των αριθμών .
Την Πέμπτη έχουμε Μαθηματικά εκτάκτως γιατί τα χάνουμε αύριο .Έχουμε ασκήσεις από το τετράδιο εργασιών 1-2-3 σελίδα 34 και 5 -6 σελίδα 35
Θα έχουμε και Μελέτη όσο προλάβουμε.
Στη Μελέτη σε κάθε παιδί δόθηκε ένα γράμμα της αλφαβήτου και έχει να βρει σε εγκυκλοπαίδεια ή σε λεξικό 5 λέξεις που έχουν σχέση με τη φύση από αυτό το γράμμα είτε είναι έμβια είτε άβια όντα είτε έννοιες σχετικές με τη φύση και να μας δώσει την ερμηνεία τους
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου