Σήμερα στα Μαθηματικά προχωρήσαμε στο ΒΜ στη σελίδα 64 65 και 66 και έχουμε από το ΤΕ τις ασκήσεις 5 σελίδα 31 και 1-2 σελίδα 32.
Στην Ιστορία προχωρήσαμε στο μάθημα 22 και έχουμε το σχεδιάγραμμα και το παράθεμα στη σελίδα 71.
Επίσης κάναμε την άσκηση 1 σελίδα 28 στο ΤΕ και έχουμε για το σπίτι την άσκηση 2 και 3.
Για τη γλώσσα έχουμε τα φυλλάδια
Στην Ιστορία προχωρήσαμε στο μάθημα 22 και έχουμε το σχεδιάγραμμα και το παράθεμα στη σελίδα 71.
Επίσης κάναμε την άσκηση 1 σελίδα 28 στο ΤΕ και έχουμε για το σπίτι την άσκηση 2 και 3.
Στα Θρησκευτικά είδαμε βιντεάκι με τα είδη Νοημοσύνης κατά Gardner για να κατανοήσουμε περισσότερο την έννοια του Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΧΑΡΙΣΜΑ και γράψαμε επιγραμματικά τα είδη στον πίνακα Τα παιδιά μπόρεσαν να κατανοήσουν με επεξηγήσεις το περιεχόμενο και έδειξαν ενδιαφέρον Καλό είναι να ξέρουμε τα είδη ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΛΟΓΙΚΟΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΧΩΡΙΚΗ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΝΑΤΟΥΡΑΛΙΣΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
Για τη γλώσσα έχουμε τα φυλλάδια
Επαναληπτικό γλώσσας – 9η ενότητα
Ονοματεπώνυμο:
_____________________________________________________________
1. Να συμπληρώσεις τα
παρακάτω κενά βάζοντας τα ρήματα των παρενθέσεων στον παρακείμενο:
α) Η κεντρική είσοδος του αεροδρομίου _______________
(κλείνω).
β) _______________ (περισσεύω) αρκετό από το μεσημεριανό
φαγητό.
γ) Η αποθήκη _______________ (πιάνω) μούχλα από την υγρασία.
δ) Ως το σούρουπο, πρέπει να _______________ (επιστρέφω)
γιατί δε θα σε περιμένω άλλο.
ε) Τους _______________ (ξεμυαλίζω) όλους με την ομορφιά
της.
στ) Τα έξοδά του _______________ (αυξάνομαι) πολύ τελευταία.
ζ) _______________ (αποφασίζω) τι θα κάνετε με το σπίτι;
2. Να συμπληρώσεις τα
κενά των προτάσεων με το κατάλληλο χρονικό επίρρημα:
Ξανά, χθες, κάποτε, ύστερα, αμέσως, μεθαύριο, στο τέλος,
φέτος.
α) __________ το βράδυ έγινε
ένα φοβερό δυστύχημα.
β) __________ από κάθε γεύμα
πρέπει να βουρτσίζουμε τα δόντια μας.
γ) Δε θα έρθω __________ στο
σπίτι σου αν δε μου ζητήσεις συγγνώμη.
δ) __________ θα πάμε εκδρομή
με το σχολείο στους Δελφούς.
ε) Η αχλαδιά μας __________
δεν έχει ούτε ένα αχλάδι.
στ) Ο παππούς του Αντώνη είχε
__________ παντοπωλείο στην Κωνσταντινούπολη.
ζ) Το θέμα αυτό είναι
επείγον. Πρέπει να το συζητήσουμε __________.
η) Μην είσαι απαισιόδοξος.
__________ όλα θα πάνε καλά.
3. Να μετατρέψεις τον ευθύ λόγο σε πλάγιο και το
αντίστροφο:
Ευθύς
λόγος
|
Πλάγιος
λόγος
|
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________
|
Η Παναγιώτα ρώτησε τη φίλη
της αν μπορεί να την περιμένει να φύγουν μαζί κι εκείνη της απάντησε πως
έπρεπε να φύγει αμέσως, γιατί είχε ραντεβού με το γιατρό.
|
Ο δάσκαλος ρώτησε τα
παιδιά:
- Διαβάσατε τις οδηγίες;
Τα παιδιά απάντησαν:
- Τις διαβάσαμε, αλλά δεν
τις καταλάβαμε.
|
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
|
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
|
Ο δάσκαλος μας ρώτησε αν η
εργασία μας φάνηκε δύσκολη κι εμείς του απαντήσαμε πως ήταν πολύ εύκολη.
|
Η μητέρα ρώτησε τα παιδιά:
- Τι θέλετε να φάτε;
Τα παιδιά απάντησαν:
- Θέλουμε λαχανικά.
|
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
|
4. Να συμπληρώσεις τα παρακάτω κενά
βάζοντας τα ρήματα των παρενθέσεων στον υπερσυντέλικο:
α) Δε μας απάντησαν σ’ αυτό
που ________________ (ρωτώ).
β)
Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι ________________ (αναπτύσσω) αξιόλογο πολιτισμό.
γ)
Πάνω στον καναπέ του σαλονιού τους ________________ (βάζω) ένα κάλυμμα.
δ)
Εσείς ________________ (περνώ) από εκείνο το μέρος όταν ________________
(πηγαίνω) στην Ξάνθη;
ε)
Ήταν τρεις τα ξημερώματα και ο Στέλιος δεν ________________ (γυρίζω) ακόμη στο
σπίτι.
στ)
Θυμάσαι το χαρταετό που ________________ (πετώ) μαζί την Καθαρά Δευτέρα;
ζ)
Το βέλος του ________________ (καρφώνομαι) στο κέντρο του στόχου.
η)
Θα προλαβαίναμε την αρχή του έργου, αν δεν ________________ (αργώ) τόσο πολύ.
5. Να συμπληρώσεις τα παρακάτω κενά με
την κατάλληλη ερωτηματική αντωνυμία στο σωστό τύπο:
α) ________ ώρα αναχωρεί το
πλοίο;
β) ________ μέρες πέρασαν από
τότε που σου τηλεφώνησε;
γ) Για ________ πράγμα μιλάτε
εσείς οι δύο;
δ) ________ θα κάνουμε τώρα με το
αυτοκίνητο που χάλασε;
ε) ________ είναι αυτός που σου
τηλεφωνεί και ________ θέλει από σένα;
στ) Έχεις αποφασίσει ________
άτομα θα καλέσεις στο πάρτι;
ζ) ________ είναι η καλύτερή σου
φίλη;
η) ________ εννοείς όταν λες πως
δε θα έρθεις;
6. Να συμπληρώσεις τα παρακάτω κενά με ποιο ή πιο και ποια
ή πια:
α) (ποιο ή πιο) ________ βιβλίο
διάβασες τελευταία;
β) (ποια ή πια) Σταμάτα ________!
Πόνεσε το κεφάλι μου.
γ) (ποιο ή πιο) Μου φαίνεται ότι
αυτό που διάλεξες είναι ________ ακριβό.
δ) (Ποιο και πιο) ________ παιδί
μπορεί να πηδήξει ________ ψηλά;
ε) Ποια και πια) ________ ζώα
κινδυνεύουν ________ να εξαφανιστούν;
7. Να συμπληρώσετε τις παρακάτω λέξεις με τα γράμματα που λείπουν:(τονίστε
όπου πρέπει)
κ__μ__δία, σκ__νοθέτης,
φ__λοδ__ρημα, αυλ__α, ηθοπ__ός, σκ__νή, ρ__λος, εισ__τ__ριο, πρεμι__ρα,
θεατ__ς, __στερα, κατόπ__ν, πέρσ__, αρχ__κά, φ__τος, κάπ__τε.
8. Να συλλαβίσετε τις παρακάτω λέξεις:
γραμματόσημα:
________________ ζωγραφιές: ____________
χαρτάκι: ______________
παράσταση: ______________ θεατρίνα: ______________ παρακμή: ____________
τραγούδια: ______________ ζαχαροπλαστείο : ________________ γιορτή:
____________
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου