Σήμερα στη Γλώσσα στη σελίδα 58 ξαναδιαβάσαμε το μάθημα και βρήκαμε χρονικά επιρρήματα.
Εξηγήσαμε τη σημασία τους και μιλήσαμε ΚΑΙ για τα τοπικά επιρρήματα.
Γράψαμε στο πρόχειρο τι είναι τα επιρρήματα και ποια είναι χρονικά και τοπικά.
Με αφορμή τη λέξη εγχείρημα στην άσκηση 4 του μετά τον Αρλεκίνο , γράψαμε τη ρίζα
ΧΕΙΡ = χέρι και εξηγήθηκε πως όπου αυτή εμπεριέχεται είναι με ΕΙ
π.χ εγχείρηση-επιχείρηση-διαχείριση-υποχείριο
Επίσης είπαμε πως τα τοπικά επιρρήματα που τελειώνουν σε ω γράφονται με ωμέγα
πάνω
κάτω
εδώ
έξω
γύρω-γύρω κ.τ.λ
Στη Μελέτη Περιβάλλοντος για την Πέμπτη έχουμε τις ασκήσεις 10 και 11 στη σελίδα 19 και το κείμενο στη σελίδα 55 του Β.Μ
Δόθηκαν φωτοτυπίες
Εξηγήσαμε τη σημασία τους και μιλήσαμε ΚΑΙ για τα τοπικά επιρρήματα.
Γράψαμε στο πρόχειρο τι είναι τα επιρρήματα και ποια είναι χρονικά και τοπικά.
Με αφορμή τη λέξη εγχείρημα στην άσκηση 4 του μετά τον Αρλεκίνο , γράψαμε τη ρίζα
ΧΕΙΡ = χέρι και εξηγήθηκε πως όπου αυτή εμπεριέχεται είναι με ΕΙ
π.χ εγχείρηση-επιχείρηση-διαχείριση-υποχείριο
Επίσης είπαμε πως τα τοπικά επιρρήματα που τελειώνουν σε ω γράφονται με ωμέγα
πάνω
κάτω
εδώ
έξω
γύρω-γύρω κ.τ.λ
Στη Μελέτη Περιβάλλοντος για την Πέμπτη έχουμε τις ασκήσεις 10 και 11 στη σελίδα 19 και το κείμενο στη σελίδα 55 του Β.Μ
Δόθηκαν φωτοτυπίες
ANAΦΕΡΘΗΚΑΜΕ ΣΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΡΙΑΝΗ ΓΙΟΡΤΗ-ΑΡΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΏΝΤΑΣ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΒΙΝΤΕΟ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.
ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΣΗΣ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ,
ΕΞΕΤΑΣΑΜΕ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΤΟΥ Τ.Ε ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΩς ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΖΗΤΗΘΗΚΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΣΚΗΣΗ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟ ΜΙΣΟ ΕΝΟς ΔΕΚΑΔΙΚΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ
π.χ 0,25 τότε δεν ακολουθούμε τη συλλογιστική του πολλαπλασιασμού με το 100 ώστε να γίνει ακέραιος και μετά να επανέλθει ως δεκαδικός με τη διαίρεση με το εκατό.
Είναι μία συλλογιστική που δεν έχουμε διδαχθεί.Αυτό που κάνουμε είναι να πούμε πως το μισό του 2 είναι το 1 στα δέκατα και το μισό του 5 είναι το 2,5 στα εκατοστά άρα 1 δέκατο και 2 εκατοστά και 5 χιλιοστά άρα 0,125.
Αυτή η προσέγγιση έχει διδαχθεί σύμφωνα με το δεκαδικό ανάπτυγμα.
Ο άλλος τρόπος επίλυσης είναι στα προσεχή μαθήματα.
Ενισχύονται προς το παρόν οι νοερές αναλυτικές μέθοδοι.
Βέβαια δεν υπάρχει πρόβλημα αλλά δεν το έχουν καταλάβει γιατί όταν πολλαπλασιάζω και διαιρώ με τον ίδιο αριθμό ο αριθμός δεν αλλάζει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου