Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2018

ΠΕΜΠΤΗ 6 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

Σήμερα στη Γλώσσα προχωρήσαμε στο κείμενο στη σελίδα 10 .Γράψαμε άγνωστες λέξεις και την οικογένεια από τη λέξη πυρ
πυρκαγιά-πυροσβέστης-πυρσός-πύραυλος κτλ
Μαθαίνουμε πως οι λέξεις που έχουν σχέση με τη φωτιά γράφονται με ύψιλον.
ΕΠΊΣΗΣ γράψαμε λέξεις από ημι- και τη λέξη ήμισυ που σημαίνει μισό
ημίθεος-ημισέληνος- ημίαιμο-ημισφαίριο-ημικρανία-κτλ

Γράψαμε επίσης πως ο Παρατατικός δίνει την αίσθηση δράσης σε μια αφήγηση ενώ ο Αόριστος μας βοηθά να εναλλάσσουμε εικόνες και συναισθήματα.
Γράψαμε ένα κειμενάκι σε Αόριστο και το ίδιο μετά στον Παρατατικό και είδαμε τη διαφορά.

π.χ  Ήταν βράδυ.'Ακουσα θόρυβο.Έσπασε το τζάμι.

Σκοτείνιαζε  και ακουγόταν ένας θόρυβος από τζάμι που έσπαζε.....

Κάναμε την άσκηση 1 στη σελίδα 12 και την άσκηση 4 στη σελίδα 13

Έχουμε να βρούμε ρήματα στον Αόριστο από όλο το κείμενο.

Από το Τ.Ε  στη σελίδα 57 κάναμε τη θεωρία και έχουν τα παιδιά την άσκηση στο σπίτι.

Επίσης έχουν την άσκηση  1  στη σελίδα 58
Η άσκηση 3 έγινε στο σχολείο.

Στη Μελέτη είδαμε τα στοιχεία του Αιγυπτιακού πολιτισμού και παράλληλα τα συγκρίναμε προφορικά με αυτά του αρχαίου Ελληνικού πολιτισμού .Είδαμε εικόνες από το μουσείο του Λούβρου που εκθέτει ευρήματα ενός πολιτισμού που δεν γεννήθηκε εκεί.

Ζήτησα από τα παιδιά να φέρουν αύριο τα βιβλία της Μελέτης .Θα αφιερώσω λίγο χρόνο για να σημειώσουμε κάποιες πληροφορίες.

ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ ΣΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ



https://www.youtube.com/watch?v=atdNuD5S3Jk
https://www.youtube.com/watch?v=6r-pdhIRZRM
https://www.youtube.com/watch?v=XDThjM5Kt5Y

AYΡΙΟ ΕΙΝΑΙ  ΜΕΡΑ ΤΣΑΝΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΠΟΤΕ ΕΠΙΣΗΜΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ.
ΩΣΤΟΣΟ ΕΙΧΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΣΚΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΟΛΟΓΙΟΥ ΣΤΟ ΜΠΛΕ ΤΕΤΡΑΔΙΟ
ΚΑΙ Η ΑΦΙΣΑ ΤΗΣ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑΣ.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΤΑ ΦΕΡΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΑΣ ΜΕΝΕΙ ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου