Αγαπητοί γονείς
χθες υπήρχε σοβαρός λόγος και δεν κατάφερα να ενημερώσω τη σελίδα μας.
Σήμερα στη Γλώσσα ξεκινήσαμε την επανάληψη των γραμματικών φαινομένων .
Κατά τη γνώμη μου το βιβλίο μας δε βοηθά τα παιδιά να κατανοήσουν την ορθογραφία των ρημάτων στην προστακτική γι αυτό και ξεκίνησα από την αρχή τους χρόνους και τις εγκλίσεις μέχρι να φτάσουμε στο σημείο του Αορίστου της Παθητική ς φωνής και την ορθογραφία του.
Μιλήσαμε για το κατηγορούμενο και την περίπτωση που αυτό είναι μετοχή σε -μενος -μενη-μενο
Εξηγήσαμε τι είναι η μετοχή και πως την παράγουμε από τα ρήματα της παθητικής φωνής.
Για αύριο έχουμε να γράψουμε από ένα είδος προτάσεων και να κλίνουμε το ρήμα λύνω στο β πρόσωπο ενικού σε όλους τους χρόνους και εγκλίσεις.
Μαθηματικά εξηγήσαμε το πρόβλημα που δυσκόλεψε τα παιδιά και εξηγήσαμε πως λύνεται με τα πολλαπλάσια συν τα υπόλοιπα που δίνονται στο πρόβλημα.
Είχαμε ξανακάνει τέτοιο είδος προβλήματος και είχαμε καταγράψει τη λύση στο πρόχειρο.
Για αύριο έχουμε τις ασκήσεις στο ΤΕ στο τέλος του .
Γράψαμε οδηγίες για το πως λύνονται οι ασκήσεις.
Θα αναρτήσω οδηγίες συνολικά σήμερα για να υπάρχουν σε ανάρτηση που θα έχει τίτλο
ΔΙΑΙΡΕΤΟΤΗΤΑ και σε άλλες αναρτήσεις με τίτλο ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ θα βρείτε χρήσιμες υπενθυμίσεις για την κλίση των ρημάτων.
Δεν προλάβαμε να κάνουμε Μελέτη γιατί υπήρχαν πολλές απορίες στα Μαθηματικά
Θα κάνουμε το μάθημα αύριο στην ώρα της Ευέλικτης Ζώνης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου