Σήμερα εξηγήσαμε την ερμηνεία και την ορθογραφία της λέξης ποιώ.
Τα παιδιά έχουν να μάθουν τις λέξεις στη σελίδα 67 του βιβλίου Την οικογένεια του ρήματος ποιώ.
Μαθηματικά ασχοληθήκαμε με τις ασκήσεις του τετραδίου εργασιών Κάναμε αυτοδιόρθωση στις ασκήσεις που είχαμε Επαναλάβαμε την αξία του μηδενικού στον πολλαπλασιαμό με 10 --100--1000--10.000 κτλ
Θρησκευτικά διαβάσαμε τα ποιήματα για το πρόσωπο της Μάνας και της Παναγίας =ακούσαμε το νανούρισμα που προτείνει το μάθημα και τα παιδια έχουν να γράψουν ένα ποίημα για τη μητέρα ή ένα νανούρισμα και την άσκηση 3 από το μάθημα.
Στην Ιστορία έχουμε το ίδιο μάθημα διότι είχαμε ομαδικό πρότζεκτ κατασκευής κολώνας Ιωνικού ρυθμού όπου και διαπίστωσα μια αδυναμία να μετρήσουμε σε εκατοστά με χάρακα σε λευκό χαρτί και γι αυτό είπα στα παιδιά να αγοράσετε ένα μπλοκ χαρτί μιλιμετρέ με χαράξεις .
Αυτό για τη βελτίωση της λεπτής κινητικότητας και την αναγνώριση των αποστάσεων .
Για τη Δευτέρα έχουμε γλώσσα το φυλλάδιο και ορθογραφία.
Θρησκευτικά τις παραπάνω δραστηρι'οτητες και Ιστορία το ίδιο μάθημα.
Θυμίζω πως τα παδιά έχουν φωτογράφιση και θα χαθούν κάποιες ώρες.
ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΓΛΩΣΣΑΣ
Τα παιδιά έχουν να μάθουν τις λέξεις στη σελίδα 67 του βιβλίου Την οικογένεια του ρήματος ποιώ.
Μαθηματικά ασχοληθήκαμε με τις ασκήσεις του τετραδίου εργασιών Κάναμε αυτοδιόρθωση στις ασκήσεις που είχαμε Επαναλάβαμε την αξία του μηδενικού στον πολλαπλασιαμό με 10 --100--1000--10.000 κτλ
Θρησκευτικά διαβάσαμε τα ποιήματα για το πρόσωπο της Μάνας και της Παναγίας =ακούσαμε το νανούρισμα που προτείνει το μάθημα και τα παιδια έχουν να γράψουν ένα ποίημα για τη μητέρα ή ένα νανούρισμα και την άσκηση 3 από το μάθημα.
Στην Ιστορία έχουμε το ίδιο μάθημα διότι είχαμε ομαδικό πρότζεκτ κατασκευής κολώνας Ιωνικού ρυθμού όπου και διαπίστωσα μια αδυναμία να μετρήσουμε σε εκατοστά με χάρακα σε λευκό χαρτί και γι αυτό είπα στα παιδιά να αγοράσετε ένα μπλοκ χαρτί μιλιμετρέ με χαράξεις .
Αυτό για τη βελτίωση της λεπτής κινητικότητας και την αναγνώριση των αποστάσεων .
Για τη Δευτέρα έχουμε γλώσσα το φυλλάδιο και ορθογραφία.
Θρησκευτικά τις παραπάνω δραστηρι'οτητες και Ιστορία το ίδιο μάθημα.
Θυμίζω πως τα παδιά έχουν φωτογράφιση και θα χαθούν κάποιες ώρες.
ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου