Στα μαθηματικά ασχοληθήκαμε με την επανάληψη της ενότητας και για το σπίτι τα παιδιά έχουν τις ασκήσεις στο τετράδιο εργασιών της αντίστοιχης ενότητας.
Στην Ιστορία μοιράστηκε το σχετικό σχεδιάγραμμα του 6ου μαθήματος για τα πολιτεύματα .Εξηγήθηκε η έννοια του πολιτεύματος και η προέλευση της λέξης από τη λέξη πόλις .Αναφέρθηκαν μερικά παράγωγα όπως πολίτης, πολιτικός , πολίτευμα κ.α
Έχουμε το μάθημα μέχρι τη δεύτερη σελίδα στη λέξη ...ταραχές.
Γλώσσα για ορθογραφία την οικογένεια λέξεων στη φωτοτυπία που κολλήθηκε στο πρόχειρο .
Η προέλευση από τη λέξη ύδωρ και να γνωρίζουμε πως οι λέξεις που έχουν σχέση με το νερό και έχουν αυτή τη ρίζα γράφονται με ύψιλον.
Εξηγήθηκε η έννοια του κατηγορούμενου έναντι του αντικειμένου μετά από συνδετικά ρήματα .
Το κατηγορούμενο πρέπει να αναγνωρίζουμε πως είναι σε πτώση ονομαστική.
'Έχουμε ασκήσεις από τη φωτοτυπία.
Το κεφάλαιο 2 στη γλώσσα έχει εξαιρεθεί από τη διδακτέα ύλη ωστόσο θα ασχοληθούμε με τη διδακτική της γραμματικής και στα κείμενα θα επιστρέψουμε διαθεματικά όταν στη Μελέτη Περιβάλλοντος θα έχουμε για τον κύκλο του νερού.
Μοιράστηκαν οι ρόλοι για τα θεατρικά της γιορτής και όποιο παιδί θέλει να κάνει και κάτι περισσότερο μπορεί να μου το ζητήσει.
Θρησκευτικά δεν κάναμε γιατί η ώρα της μουσικής παρατάθηκε για να γίνουν πρόβες στα τραγούδια της γιορτής.
Άν και ήταν ημέρα τσάντας στο σχολείο επειδή χάθηκαν μαθήματα και τα παιδιά είναι ξεκούραστα μαζί με τους ρόλους που πρέπει να ξέρουν καλό είναι να ασχοληθούν με τη γλώσσα και την Ιστορία έστω και μόνο από το σχεδιάγραμμα.
Ευχαριστώ
Στην Ιστορία μοιράστηκε το σχετικό σχεδιάγραμμα του 6ου μαθήματος για τα πολιτεύματα .Εξηγήθηκε η έννοια του πολιτεύματος και η προέλευση της λέξης από τη λέξη πόλις .Αναφέρθηκαν μερικά παράγωγα όπως πολίτης, πολιτικός , πολίτευμα κ.α
Έχουμε το μάθημα μέχρι τη δεύτερη σελίδα στη λέξη ...ταραχές.
Γλώσσα για ορθογραφία την οικογένεια λέξεων στη φωτοτυπία που κολλήθηκε στο πρόχειρο .
Η προέλευση από τη λέξη ύδωρ και να γνωρίζουμε πως οι λέξεις που έχουν σχέση με το νερό και έχουν αυτή τη ρίζα γράφονται με ύψιλον.
Εξηγήθηκε η έννοια του κατηγορούμενου έναντι του αντικειμένου μετά από συνδετικά ρήματα .
Το κατηγορούμενο πρέπει να αναγνωρίζουμε πως είναι σε πτώση ονομαστική.
'Έχουμε ασκήσεις από τη φωτοτυπία.
Το κεφάλαιο 2 στη γλώσσα έχει εξαιρεθεί από τη διδακτέα ύλη ωστόσο θα ασχοληθούμε με τη διδακτική της γραμματικής και στα κείμενα θα επιστρέψουμε διαθεματικά όταν στη Μελέτη Περιβάλλοντος θα έχουμε για τον κύκλο του νερού.
Μοιράστηκαν οι ρόλοι για τα θεατρικά της γιορτής και όποιο παιδί θέλει να κάνει και κάτι περισσότερο μπορεί να μου το ζητήσει.
Θρησκευτικά δεν κάναμε γιατί η ώρα της μουσικής παρατάθηκε για να γίνουν πρόβες στα τραγούδια της γιορτής.
Άν και ήταν ημέρα τσάντας στο σχολείο επειδή χάθηκαν μαθήματα και τα παιδιά είναι ξεκούραστα μαζί με τους ρόλους που πρέπει να ξέρουν καλό είναι να ασχοληθούν με τη γλώσσα και την Ιστορία έστω και μόνο από το σχεδιάγραμμα.
Ευχαριστώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου